onsdag 21 januari 2015

Vänner

Som jag skrev igår så fylls dagarna snabbt med många tider att passa. Så är det väl med barn i den här åldern och sen ännu egna möten till. Annars har jag inte speciellt stora problem med vårt hektiska liv. Men en sak önskar jag att jag hade mera tid för. Mina vänner. Har många som jag så gärna skulle träffa varje vecka om det bara skulle gå. Just nu saknar jag gudsonen och hans familj enormt. Men vi har inte fått våra tidtabeller att passa ihop. Och då bor vi ändå i samma stad.:) Men kanske snart... 

Förra helgen fick vi i alla fall ihop en träff med Bästaste Lina och Anna. Förr satt vi tre tjejer runt ett bort och drack te eller vin. I lördags insåg vi att vi helt plötsligt är 10 personer runt bordet. Tar vi med männen är vi 13. Inte illa... 

Och kan man annat är älska såna här träffar. de här gör att man orkar streta vidare under arbetsveckan. Om vem skulle inte bli glad av att vara omgiven av så här fina barn och vänner. <3 p="">

nyaste tillskottet i vårt gäng. Underbara Lenny.