onsdag 15 oktober 2008

slutbehandlad

jaha, dagarna går.
Ted var sista gången på zonterapi idag. Känns lite konstigt för samtidigt som det är superskönt att han blivit "frisk" så sku jag gärna ha fortsatt gå dit med honom. Han har njutit så otroligt där och B var jättetrevlig.
Nå, men huvudsaken var ju att få bort koliken. Och nu är han oftast så nöjd även kvällstid. Gnäller för trötthet och hunger precis som små barn ska. Nu myser han med pappsen sin.
Vilgot blev bjuden till mommo över natten. Han ville egentligen komma med hem tillbaka men blev nog dit iaf. Hoppas han inte får alltför drygt hem.
På lördag ska han ju dessutom och sova till famo och hundarna så jag hoppas det int blir för mycket program på en vecka. Men tänkte att han har det bättre hos famo under dopförberedelserna.

Nu borde lilla skruttet få sig ett bad. Och jag ska hoppas på att få sova mycket inatt. Borde ju betyda dubbelt mindre uppvaknanden när hälften av barnen saknas?! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va intressant och bra att zonterapin funkade! Förstår att Ted njöt, det har jag också gjort varje gång jag provat :) Hoppas ni får en fin dopdag!

Trollmamman