måndag 27 oktober 2008

trötta familjen

igår kväll var nog alla i denna familj lite extra trötta. Mannen pga lördagens fest, jag pga av att jag inte sov många timmar natten före och Vilgot för att han igen hoppa över dagssömnen. Dessutom var ju klockan helt fel enligt de små. Så halv 8 somnade Ted och 8 somna vilgot. (mamma 20.15 :))
Men idag är ju en ny dag och den har börjat riktigt bra. Vi har t.om hunnit vara ute och leka i parken. Därefter bjöd Tuija på korvsoppa och mera lek. När V somna hade jag dessutom tid att gulla och leka med Ted. Får ibland dåligt samvete för att man inte hinner med honom på samma sätt som man hann med Vilgot i samma ålder. Så i över en timme var unge herrn nöjd och glad med mamma på golvet. Att vi sen satt nära tv:n gjorde mamma glad när hon fick följa med Emmerdale! :)

Nu sover bägge två och jag fick lite datortid.

Idag håller jag tummarna för min kära morfar som blir opererad. Han har fallit och fått en fraktur i lårbenshalsen. Har inte diagnosen helt klar men får väl höra mer efter operationen.

Inga kommentarer: