tisdag 21 oktober 2008

sömnlöst


dopet gick riktigt bra. Ted skrek förståss under cermonin när det blev varmt och svettigt i klänningen. tårtorna räckte bra till och alla verkade nöjda. Tack till alla inblandade.
vilgot sov varken dagssömn i söndags eller igår. men idag fick jag honom att somna efter 45 min kämpande. Frågan är om det är värt det? han har istället gått och sova vid 8 och sovit till 8. Men han vaknar mer på nätterna när han är så trött. konstigt nog. Så tiden vid datorn blir ännu mindre när han är igång hela tiden. Inatt var V vaken 3 ggr och Ted 3. Alltså 6 ggr på 8 timmar. Blir inte så långa stunder sömn åt gången det för mig. Och idag när V äntligen somna vakna ju givetvis T. Nå, känner mig ganska pigg ändå.


Idag är det dags för jumpa med V. Borde hinna en sväng via loppis också. Imorn är sista dagen. Få se hur mycket på plus jag har gått.

Moffa med sina yngsta barnbarn.

Inga kommentarer: