torsdag 9 juli 2009

likheter

Här händer det saker.
Vilgot har bestämt sg för att sluta sova helt på dagarna men orkar förvånansvärt bra dagarna. UIstället är han i säng mellan 8 och 9 så det är ganska skönt när vi har hela kvällen i lugn och ro. Båda killarna sover nu dessutom i samma rum. Får nog springa och ge tutten åt ted många gånger men har ju iaf kommit ifrån ammandet. Första veckan tyckte jag det var skönt men nu saknar jag det faktist ren lite. Får bara hoppas jag får uppleva det igen nån gång! :)

Vi har också haft lte projekt som vi påbörjat här hemma. Mannen har oljat slipat och oljat ytterdörre och så har vi börjat måla de vägger som blev omålade förra sommaren. Det vill bara gå så långsamt fram då man ska passa barn samtidigt. V har varit på äventyr 2 dagar men Ted har inte alls samarbetat. Han har sovit korta snuttar och inte låtit mig måla då han varit vaken. Nå kanske det ännu blir klart.

Hittade gamla foton på mig själv och insåg att det finns vissa likheter. :) Det är jag i röda kläder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad Ted liknar dig!
Kram Anna