måndag 27 juli 2009

måndagsinlägg

Oj oj så dagarna går. Snart är sommarledigheterna slut och vi får börja vänja oss med en ny vardag igen. MAnnen börjar ju snart jobba igen och Vilgot ska ju ta stora steget till klubben 2 dagar i veckan. Han ska börja församlingen dagklubb några hundra meter hemifrån på tisdagar och fredagar. Hoppas det går bättre än på parkdagis. Hoppas verkligen att han har mognat till lite samt att det hjälper att det går på svenska. Få se då hur Ted och jag får de förmiddagarna att gå. Ska också fortsätta med öppet dagis nu som då. Ska verkligen försöka ta tillvara den här ledigheten eftersom det tar slut efter jul. Kan inte alls tänka mig att börja jobba igen men vad gör man inte för att överleva.

Lördagen var riktigt trevlig då vi hade gäster. Det var inte ens tungt på söndagen. skönt.

Idag fick jag utemöblerna oljade och imorgon står terassen på tur. Idag var V i karperö så det blir väl svårare att få nåt gjort då han e hemma och vill leka och vara med hela tiden... få se vad vi hittar på.

nu ska jag slappa framför tv:n lite före jag somnar.
natinati.

Inga kommentarer: