lördag 2 januari 2010

Årskrönika del 2

JUNI




Var med vänner och mannen på Springsteen till T:fors. Vilgot fyllde 3 år och blev stora pojken. Ted gick längs med möbler och var nöjd och glad både inne och ute. Sommaren kom och vi var till villan. Där älskar V att fiska och leka i vattnet. åka båt med moffa är också pop.

JULI

sommarvärmen var härlig och dagarna fyllda av lek ute och olika utflykter. Vilgot rev upp sitt öra som vi var till sjukhuset och sydde. vi var på resa till åbo och mumindalen.

AUGUSTI


Ted tog sina första steg. V började klubben och mannen återgick till jobbet efter en härlig semester. Jag och pojkarna var på en trevlig minisemester till H:fors och besökte vänner och Högholmen.
SEPTEMBER




Jag fick vara borta på kurs och det gjorde gott med lite ombyte. Ted fyllde år och nu hade vi intelängre nån bebis i familjen. Vi var förkylda efter en frisk sommar. Jag inledde mitt hälsosammare liv som i december hade resulterat i - 5kg och några klädstorlekar mindre.

1 kommentar:

malinjohanna sa...

Duktiga du som lyckades bra med det hälsosamma livet, själv får jag småningom ta nya tag. Gott nytt år!