fredag 15 januari 2010

usel bloggare



Ja jag vet. Men min tid och ork räcker inte till just nu att uppdatera så ofta. Men här rullar allt på som vanligt i full fart. Denna vecka har varit fullspäckad med Matcher för mannen och möte samt sång för mig. Imorn får jag också njuta av god mat med goda vänner. Men före det får jag ta ett lite längre pass vid datorn och sköta mina sekreteraruppgifter lite. Det går bara int med små barn i närheten så jag ska skicka dem till pörtom! :)




Vilgot har båda klubbdagarna varit mycket otålig att komma iväg dit! Han står vid dörren ren vid 8 och vill gå! Måste ju betyda att han trivs... Vilken tur att jag får va hemma ännu. Fast igår fråga V av mig : Mamma, när tänker DU börja jobba på riktigt? :) Han har så mycket djupa frågor och funderingar för tillfället. Och jag kan varje gång bli förvånad över hur mycket han kan och hur snabbt han lär sig. Ett spel han fick till jul har olika former och färger som man ska lära sig medan man spelar. IDag var han så lycklig då han vann och utbrast: Yes, jag fick en grön romb! :)




Nu ska jag passa på att slappa på soffan före jag somnar. Återkommer.


Inga kommentarer: