onsdag 27 januari 2010

snoriga

I söndags föddes äntligen lilla bebisen vi så väntat på. Och det var ju en flicka. Det var så ljuvligt att få gå och se på alla små, rosa flickkläder! :) Har ganska nyligen läst Katerina Janouchs dotter önskas och jag måste nog säga att den väckte mig lite. Visst har jag en dotterlängtan, det tänker jag inte ljuga om. MEN blir det inga fler barn är jag mycket nöjd ändå med mina söta killar. Och troligtvis skulle det ju ändå komma en till kille! :)

Tyvärr har jag inte fått se lillan ännu för i måndags blev vilgot snuvig och inatt var det min och Teds tur. Sov knappt alls inatt. Lär knappast bli bättre nästa natt heller. Idag på dan sov han 1 h och 20 min inne. Under den tiden var han vaken 6 ggr. Antagligen för att han blir "störd" av sin snoriga näsa. Har nog gett näsdroppar men det tycks inte hjälpa.
Så nu måste vi snbbt bli friska så vi får åka på bebisbesök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också läst Katerinas bok, och visst hade jag en liten förhoppning om en flicka, men via ultra visste vi redan på förhand att det skulle bli en liten kille till. Och bra så med två småkillar :) för jag tror nog int det blir nå fler här heller.

Trollmamman