tisdag 29 november 2011

snabb shopping

Festen på måndag närmar sig. Idag tog jag itu med mina uppgifter för själva festen. Diskuterade och planerade med brudparet samt den andra "värden"/toastmastern. Programbladet är nästan gjort. Programmet börjat också vara klart så då återstod klänningen. Hade en timme på mig före V sku på fotisträning men effektiv som man är lyckades jag ganska snabbt hitta ungefär vad jag tänkt mig. Den satt som en "smäck" dessutom för att skryta lite. :)
Nu måste jag ännu lösa skofrågan eftersom mina jag lyckats bryta av klacken på de skor jag hade tänkt ha.

Veckan fortsätter i samma tempo med dagisjulfest imorn, utvecklingssamtal på torsdag och i ordningsställande på festplatsen i helgen. Tur att man inte behöver tänka på julklappar ännu! ;)

2 kommentarer:

Sanna M sa...

Är det klänningen på bilden som du köpte? Vill också vara sådär bra på shopping :)

Linda sa...

javisst! Sällan jag lyckas med snabb och bra shopping! :)