söndag 6 november 2011

vilodag

Söndagen till ära blev det en vilodag från trots. Hur gullig och härlig och söt han än må vara så tar det på i längden att konstant ha en trotsig unge skrikandes bredvid sig. Men imorse uppenbarade det sig ett guldläge jag inte kunde motstå.

anken var att föra killarna till Pörtom ikväll efter V:s simskola för att de skulle vara där med famo imorn på sin lediga dag. Men när jag kom på att mina föräldrar var på väg till Närpes skickade jag med T redan på morgonen. Alla är glada och nöjda. T får all uppmärksamhet av hundarna och kära famo medan V fick en lugn dag med oss hemma. Han får ju också stå ut med en hel del när trotsandet sätter igång. Så vi har slappat, kollat Cartoon Network, byggt Lego och spelat kortspel idag. Mycket sånt som tyvärr inte funkar när T är med.

Mannen for iväg med V på simskola och jag trotsade det trista, gråa vädret och for ut på en länk. Laddade telefonen med bra musik och det gick hur bra som helst! :)

Nu blir det tortillas bara killarna simmat färdigt och sen en tur till Pörtom.

hoppas alla ni haft en lika skön söndag! :)

den söta trotsaren! 

Inga kommentarer: