måndag 30 mars 2009

första tanden



Jo nu är det på riktigt. Ted håller på att få sin första tand. Jag har både sett den och känt den! Hoppas int den här försvinner också liksom den förra jag påstod att jag såg.

Eftersom vätskan är så viktig för så här små när de har spysjuka kände jag mig tvungen att låta honom dricka nattetid förra veckan. Men tänkte försöka ta bort det inatt igen. Det borde väl gå lättare den här gången. Hoppas jag. Ska ha tjejkväll på lördag och då är det ju lättare för mannen om han sover bra och ointe ska ha mjölk hela tiden. Dessuotm vill jag ju inte nattamma mer. Nu ska vi sova igen! :)

V har nu sovit sååå bra nu på sistone. han somnar själv och sover hela natten i egen säng. istället har han vaknat lite tidigare på morgonen men det gör inget så länge nätterna går så bra.

nu blir det lite slappanade framför tv:n.

Inga kommentarer: