tisdag 17 mars 2009

morgonpigg

Jag har alltid sagt att tiden runt när vi ställer om klockan är jobbig. Men den här gången väntar jag riktigt på det. Tänk att få stiga upp 7 istället för 6. NAtagligen är jag ju lika trött för det men det låter mänskligare med 7 än 6.
Natten gick väl okej, han var nog vaken ca 4 gånger. Skrev inte upp några tider den här gången. Men det var ca 23, 1.30, 4, och 5. Hoppas verkligen att det ska minska i snart dessa uppvakningar. Annars har jag ju misslyckats igen med en sömnskola. Sku kännas bittert. Kanske det är mitt öde att ha icke sovande småbarn... Men efter att ha sett ännu ett avsnitt av familjen annorlunda på tv 4 ska jag inte klaga... :)

Idag ska vi tillbringa dagen hos mommo och moffa. Kan int ens komma ihåg när det har hänt senast. Kanske då Ted var nyfödd? Vilgot är i alla fall glad. Han har inte fått leka med moffa på länge. När han låtsas ringa i sina telefoner får man alltid höra samma sak. "hej moffa. vad tekee du? kör leijontaxi? okej. hej. " när han ringer till mommo städar hon och famo är med hundarna... :)

Inga kommentarer: