söndag 15 mars 2009

Jaa....

19.56 la jag en ganska så klarvaken kille i sin säng. Bäddade om, ramsade och gick ut. 5 minuter senare sov han. Inte ett knyst under tiden. Stod emellanåt i dörren och tittade. HAn låg och gosade med sin trasa och småpratade lite. Superduktig kille! :)
Inatt går det säkert ännu bättre.
Imorn ska vi få besök av kollegan L. Vi har haft inplanerat en träff i flera veckor men alltid har nån varit sjuk. Hoppas det blir av imorgon.
Nu ska jag lägga mig på soffan en stund. Orkade aldrig titta på melodifestivalen igår men kanske jag orkar se lite på Bones ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med SHN-kuren, vi har provat den när Trollet var ca 1 år, och han var fruktansvärt envis och grät rekordlänge enl. hon som hjälpte oss med kurandet. Tycker du är jättestrong som gör det, jag vet ju att den funkar bara man orkar hålla strikt på rutinerna. Hos oss började kuren sakta men säkert sluta fungera när vi slutade helt med amningen, så numera använder vi den inte längre. Men den lärde honom helt klart att somna själv och sova hela natten.
Trollmamman

Anonym sa...

Du bloggar som en sann mor, men förklara för mig som en oförstående icke-mor, vad detta ramsande betyder? jag läser och läser och funderar och funderar men fattar absolut ingenting :) Men det verkar ju funka bra iaf, kämpa på! Jag ska iaf aldrig mer klaga på dålig nattsömn. Kram johanna