tisdag 14 december 2010

Jag ger mig

Jag hinner eller orkar inte slutföra listan just nu. vi får ta resten av den i januari. Så har vi alla nåt att se fram emot då! :)

Idag bad jag om lite barnvaktshjälp av nette och gladeligen tog hon och K med dem till Tropiclandia. Nu är dagisjulfest-julstjärnorna bakade, En hel massa julklappar inslagna, huset uppröjt, kamerorna laddade till festen imorn och mera julklappar beställda via nätet. Hann just och just före deadlinen så att man hinner få dem före julafton. Fick också största delen av julkorten skickade idag. Så har ju faktist varit riktigt effektiv. Tänk så man får gjort på några timmar när man är utan barn och måste vara effektiv. jo och jag hann t.om få en snabbvisit av johanna. :)
Killarna var så nöjda när de kom hem. Och hungriga! v vräkte i sig 5 pannkaksbitar medan Ted orkade med 3. Sen slockna de som stockar! :) Tack Nette och Kimmo!

1 kommentar:

maria sa...

det blir som en försenad julklapp :) och det tackar vi för i förskott :D