tisdag 29 mars 2011

diagnos gjord


På öronpoli fick vi en lite annan diagnos än jag väntat mig. Dom hade svårt att säga om d va liimakorva eftersom det var inflammerat nu. Men näs -och hals tonsillerna ska bort. De var stora och de sa att det ofta hänger ihop. Kan ev. bli satta rör på samma gång. Hade hoppats på att han sku slippa tonsill-operationen. Minns ännu själv hur sjuk jag var efteråt. Men men...

Sjukhusets tider gick till juni så vi går via mehiläinen och använder försäkringen. Ska på läkarbesök 18.4 och så blir det väl operatione snabbt efter det då.


Ted är snuvig och hängig idag men ingen feber.

SJälv hostar jag och har ont i halsen. Men försöker mig på jobb imorn och famo sköter pojkarna hemma ännu en dag.


2 kommentarer:

hemmahannah.papper.fi sa...

Uj då. Hoppas ni kryar på er snart. :(

Linda sa...

tack! vi ska hoppas på det!