torsdag 24 mars 2011

över förväntan

Första natten gick över förväntan. Inget skrik alls. Han vaknade en gång men somnade om när han fick komma bredvid oss. imorse var det första han sa:
- sickal hyltomten en glevmaskyn åt mig nu då han fick min flaska? :)
Ikväll tycks det vara lite svårare. Han har fullt upp med att prata och härja i sängen. Kan inte alls lugna ner sig. V blir irriterad och ropar att han ska va tyst och Ted ropar tillbaka. Suck.

Måste nog gå och läsa en kort saga så han lugnar ner sig.
Återkommer.

Edit:
V somnade mitt i kaoset och oljudet. T hade stand-up show för och med sina gosedjur. Hade svårt att hålla mig för skratt. Han sjöng både riktiga och påhittade sånger samt samtalade allvarligt med djuren! Sen slockna han mitt i en mening! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

va duktig han är,hoppas nästa natt går bra.mommo.