onsdag 30 mars 2011

no change

V hade 38,6 idag på em igen. Hoppas verkligen att det blir bättre imorn så att vi inte behöver fara och byta ut antibiotikan. Ted har ingen feber men hostar som bara den. Ska själv va hemma med dem igen imorgon. V har blivit så duktig på att somna själv på kvällarna. Men om Ted inte är tillräckligt trött tar det sån tid. Först ska det läsas saga. Sen ska det lekas med nallarna. V har aldrig varit sån att han lekt rolllekar med sina nallar. ikväll lät det ungefär så här i Ted säng: Mumin- Vad e d me dig nu pupu? Pupun: - nå ingenting M: du har ju kakka i blöjan. Vi måste byta. (psss lät det när vattnet rann. ) P: ännu en puss och kram M. Okej, sov nu! Nästan så man borde känna igen sig själv? :) Och han har ett grymt minspel och röstförändringar medan han håller på. Kanske en blivande skådis? nå iaf så tar det tid innan han somnar. Nu vill han även att jag ska sitta på en stol i hans rum tills han somnar. Smyger man bort så blir det gallskrik. Kan ju inte klandra nån annan än mig själv som satt mig i den här situationen. Borde väl skola in honom också i att somna helt själv. Nå, månne inte den tiden kommer också. håll tummarna för att vi får sova lite inatt !


Edit: detta inlägg lever ett eget liv. Hur jag än försöker ändra rader och mellanrum så kommer hela texten i ett när jag publicerar. This sucks. MEn nu är dagens krafter förbrukade. Ber om ursäkt.

Inga kommentarer: