fredag 11 mars 2011

tgif

Jag behövde få återhämta mig lite efter veckan. tror att det varit den mest omtumlande veckan ever.Men snälla mamma tog pojkarna så nu har jag legat på soffan, badat bastu, pratat av mig och är nu redo för en natts sömn.

Och spisen proveldade vi en liten brasa i. Ännu ingen eldsvåda i huset eller andra missöden. Vecka 12 görs utsidan om. Så kanske det så småningom blir upprett det också.

Imorn borde jag komma iväg till stan. telefonen krånglar, mokkulan är söndrig, mina favoritjeans har två hål på knä. nåt mera? Bring it on. Det kan ju knappast bli jobbigare just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kände mig lite borta med rubriken men min man visste vad det betydde :) Kämpa på !
mvh syrran

Johanna sa...

äsch då. inget kul att höra! hoppas du får vila nu på veckoslutet. Styrkekram!