söndag 17 mars 2013

Listan

Lånade av Malin.

När vaknade du imorse?
Idag sov vi faktiskt till 7.35! Lyx.

Vad var det första du tänkte på när du vaknade? 
Kan klockan verkligen vara så här mycket? Sen njöt av hur underbara barn jag har när de låg och fnittrade under mitt täcke.

Har du ringt nån imorse?
Konstigt nog inte. Men jag har chattat med mamma. :)

Vilket humör är du på?
Riktigt bra humör. Lite slö men det får man väl vara en söndag förmiddag. Borde komma mig ut i solen med kidsen nu snart...

Har du ont någonstans? 
Handleden har varit bättre nu i ett par dagar. Så egentligen lider jag bara av spända axlar och rygg nu just.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Ingenting nu just. Har ätit en god frukost och fått i mig två koppar kaffe så är mätt och belåten. 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? mjölk, kattmat och lite påskpynt igår. En stund före det lite kläder åt pojkarna.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook.
Vad ska du göra i kväll?
Det jag gör varje söndag kväll. Är på innebandy träning. 
Vilken är den första låten du sätter på idag? 
Medan jag strök lyssnade jag på summer paradise och en massa schlager låtar vi jobbar med i skolan inför vårkonserten och vårfesten. 
Vad tycker du om din blogg? 
Jag är faktiskt lite trött på den...
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var lite trött efter nattens dansande. 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? Vem vet...
När fotade du något senast, och vad? 
Jag tog foton på pojkarna i morse när de tog sina morgon vitaminer. Borde buzza om det...
Har du gjort av med pengar idag, på vad? 
Inte ännu.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Min yngre son som ligger under en filt och kollar på Hero Factory på datorn.
Vad har du på dig idag? 
Pyjamas och "stickasockor". 


Inga kommentarer: