lördag 24 mars 2012

Hundarnas Kalevala

Jag och Vilgot blev idag bjuden på teater av famo. Det var spännande att få gå tyckte Vilgot. Jag hoppades mest att det inte skulle vara för skrämmande för honom. Men oj så vi njöt. Underbar pjäs, utmärkta scenkläder, imponerande ljud- och ljusshow samt fenomenala skådespelarprestationer. Det lönar sig verkligen att gå och titta på den.
Jag tror t.om att Ted skulle ha klarat av den. Vi upplevde den inte som så skrämmande som vi hört att den skulle vara. Men hade noga berättat åt V före att det bara är människor som är utklädda och "leker" på scenen. I ett skede viskade jag det här igen åt honom. Fick ett fnys till svar och ett argt -Jag VET!
Men visst var det spännande med både vargar, ormar, skelett och jättar på scen.

Men vi kan alla tre varmt rekommendera den! De hade också lyckats med att få in roliga kommentarer för oss vuxna som de små inte förstod.  SE den!

Inga kommentarer: