måndag 1 september 2008

+3

Igår trodde jag faktist det var dags. (igen) Hade kraftiga sd eller värkar i över två timmar. Det kom t.om. med 6 minuters mellanrum. Men sen somna jag mittiallt och så sluta de. Suck.
Sen bestämde sig Vilgot för att krångla mellan 2 och halv 4 så sömnen blev lite si som så förra natten.
Han sover oftast dåligt efter att ha varit nån annanstans över natten. Men nu sover han iaf.
Har varit ute hela fm med honom och Ilona. Han cyklar så duktigt nu att han nästan klarar det helt själv. Han och Ilona cyklar av och an på gatan, parkerar och byter cyklar emellanåt. :) Sen lekte dom en bra stund i nya sandlådan. V är supernöjd med pappas bygge. Nu ryms han bra och gräva och kör med alla fordon längs kanterna...

på em blir det en tur till stan på en kaffe med Lina och en svöng via Lindex. De har fått in nya "fem myror är fler än fyra elefanter" kläder. Såg dem i lådor ren i lördags men fick svaret att de sätts upp först till försäljning denna vecka. Bäst att fara genast idag för de brukar ta slut så fort.

Inga fler som ska gissa datum. Sista chansen att gissa är kl. 12 inatt. (annars blir det så enkelt att gissa först när det int hörs nåt mer från mig :) )

Hittills har
nya tider 3 sept
Anne 5 sept
Anki 11 sept

+ Lena som hade skickat per mail och hade också 5 sept. Så får väl göra ett undantag där då med den dagen. Vet int vem av er som gissa den dagen före så...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på 4 september!

Anonym sa...

Jag har väl inget annat val än att gissa på 6. september, för 4:e o 5:e e upptagna. För jag tror nog att du int ska behöva vänta ända till 6:e! Håller tummarna o koll på bloggen när det blir tyst här..

Kramar,
Anna R

Anonym sa...

Hej Linda!
Hoppas att du inte skall behöva vänta mera, gissar på 2 september. Hmm...fick jag gissa ännu, eller hade tiden gått ut redan?! Ha det bra!
Kram från Linda W-S