onsdag 17 september 2008

full rulle

Hinner inte alls sitta vid datorn nu. Fullt ös från morgon till kväll. Idag har V haft en sämre dag igen. Men det måste han ju få ha. Annars tycker jag nog att det går bra. Håller INTE med om uttrycket " 2 barn: dubbelt jobb". Inte än iaf.

Imorn kommer L hit med 2 av sina barn. Ska bli skoj att se henne. Hennes dotter är knappa 2 veckor äldre än Ted.

På em blir det besök av rådgivningen och på kvällen ska jag på styrelsemöte. Dit får Ted komma med så får V vara hemma med pappa. Vi måste försöka "separera" lite jag och V nu. Det håller på att bli ohållbart att han inte kan göra något utan mig. Han som alltid älskat att vara hos mommo och moffa börja gråta då jag fråga om han sku fara dit ensam. Månne han tror jag ska försvinna nånstans igen?! men iaf måste vi börja öva lite igen på att va från varann...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä nä...allstå med två barn blir det mindre jobb i längden:) Och Grattis!