tisdag 2 september 2008

+4

DAGISPOJKE



still here. 2 in 1.

absolut inga känningar.


Vilgot är på dagis igen. utan Ilona denna gång. Han grät ren när vi kom dit på gården men gick snällt i tantens famn genast jag klätt av honom. De skulle ringa om han var väldigt olycklig. Ska försöka hålla mig en timme till före jag hämtar honom. Men bara vi får slut på gråten tror jag det börjar kännas bättre. för mig alltså.


Sen jag förde honom har jag:

*varit till butiken

* röjt och plockat undan

* vikt bort 99 % av mammakläderna

* tagit fram en del av mina vanliga kläder som varit undanplockade

* kokat tuttar och flaskor ( både åt stora och lilla skruttet)

* vikt undan byk

* nu sitter jag vid datorn


Måste hålla mig sysselsatt så går tiden fortare.

förra natten sov V i ett sträck ända till halv 7. Superskönt. Sen sov vi vidare ännu till 8.

Det lär inte bli lika många besök på bb denna gång av familj och vänner. Alla tyx vara på bort härifrån. Syrran med familj reser till Bulgarien på torsdag. Andra syrrans flicka är på lägerskola till fredag. Johanna är på lägerskola till fredag ( tror jag). Men iof kan det ju hända att alla hinner hem innan vi har nåt att visa upp! :)


Uppdaterad lista

Linda 2 sept

nya tider 3 sept

MalinJohanna 4 sept

Anne 5 sept

Anna R 6 sept

Anki 11 sept

Föresten så kan säkert syrran meddela här som kommentar när nåt har hänt! så vet ni! :)


Inga kommentarer: