lördag 30 augusti 2008

+1

Igår var jag och hjälpte A och F att flytta in i sitt härliga hus. Jag gick i trappor, packade upp och bar t.om. lite lådor. När jag kom hem gick jag i bastun. Resultatet: Inte det minsta känningar av några värkar. Bara vanliga sammandragningar och för övrigt en sjuk och trött kropp. Den här bebin har nog bestämt sig för att inte komma ut.

skicka just iväg Vilgot till villan. Där får han fira villa avslutning med mommo,moffa, moster och kusin Lina. Så nu sku va perfekt tillfälle att fara och föda. :)

Tror det blir att hjälpa flyttarna lite till idag. Om int annat så bara umgås lite i deras fina hus.

Lånade i tisdags Stieg Larssons Flickan som lekte med elden. Den har ca. 630 sidor och jag var orolig att inte hinna läsa ut den före bebin. Det tog mig 3 dygn. Nu måste jag bara få tag i sista delen. Undrar om jag borde fara via bokhandeln ännu idag...

Inga kommentarer: