torsdag 28 augusti 2008

städdag

vilgot hade nog varit väldigt lessen igår på dagis. Men ändå sa han att han skulle dit idag pånytt. sagt och gjort. klockan 9 steg vi in genom dörren. Och han börjar gråta genast. Jag fick verkligen kämpa för att gå därifrån och inte ta med honom hem igen. Ringde dit en timme senare för att höra att allt var bra. Han hade gråtit en stund men sen börjat leka. Ett par gånger hade han snyftat till men inte alls som dagen före. Så nu var han 2 timmar och ska nog gå igen säger han. Men imorn får han nog va hemma med mig. Vi tar nya tag nästa vecka.

Medan han var borta tvätta jag kläder, torka damm, dammsög hela nedre våningen och tvättade golv. Nu kan jag knappt röra mig men hade hoppts att det skulle sätta igång nåt ännu idag.... :) Hoppet är väl det sista som överger en!

Nu regnar det för fullt och vi har inget att göra.

Inga kommentarer: