fredag 22 augusti 2008

skrämd

inatt hade jag ordentliga värkar mellan 3 och 4. De kom med 9-11 minuters mellanrum och gjorde ordentligt ont. Fick grym panik. Ville int alls vara med längre utan helst ge över födandet åt nån annan. Fick såna Flash back minnen från förra gången när jag kände smärtan. Nå nu har jag lugnat ner mig och konstaterat att det är lite sent att dra sig ur nu. :) Så vem vet när vårt miniskrutt kommer. Men mannen fick också påminna sin chef om att det faktist börjar vara dags att ha en vikarie beredd att hoppa in. Vi har nog inte förstått hur nära det är före inatt. spännande...

Stora skruttet bad själv att få åka och sova till famo så vi e faktist barnfria tills imorn ifall det blir aktuellt med bb. Tror bestämt jag ska packa bb väskan nu.

Ikväll ska vi passa på att gå och äta med goda vänner. Kan ta en tid till nästa gång. Det blir att pröva på Central.

Grattis till Lena och Jonas som fick en efterlängtad tjej igår.

Inga kommentarer: